ohlasy závodníků

07.09.2009 13:27

Zdravím,
rád bych ještě jednou poděkoval za dobře připravený terénní triatlon, který
se mi velmi líbil a dal Vám jistě dosti práce.

Pro mě jako amatéra byla trať kola i běhu velmi příjemná, cyklistická část
byla krásná technickýni pasážemi. Plavání mi dělá potíže vždy, ale voda byla
překvapivě teplá.
Připravenost, značení, depo, občerstvení, vše bylo Ok. Počasí nakonec taky
fajn.

Rád přijedu příště

S pozdravem

Marcel

PS. Co by stálo za úvahu, je pro amíky nějaká památka. Taška s katalogem
a pokázkou je v pohodě, to jistě. Ale něco, co se dá vyvěsit, pro ty, co
nevyhráli, vždy potěší. Myslím tím startovní číslo z kola či účastnický list
se někde dává, je tam nějaká fotka  a výsledek zápolení. Není to výtka, jen
názor. Dík

 

 

 

Odpověď:

Ahoj Marceli,

 

velice si vážíme tvé účasti i tvého názoru. Bereme v potaz a příští rok se pokusíme takto amatéry motivovat. Je to dobrý nápad. Dík

 

 

Od Lenky:

 

Ahoj

slyšela jsem jen samé pozitivní recenze na Váš triatlon.
Škoda, že jsem se nemohla účastnit...


Pěkný den.

Leňa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zpět

Kontakt

Renáta Foltysová

+420 725 705 379

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode