Novatop Lapierre

07.03.2011 06:36

Cyklistika: Karlova Studánka – Hvězda – Ovčárna -Barborka - Kurzovní chata
Běh na lyžích: Volná technika, běžecké okruhy Kurzovní chata - 2 kola po 4 km
Běh: Kurzovní chata - vysílač Praděd - Kurzovní chata


Týden před závodem mi dal nabídku Tomáš Pukovec, jestli se nechci zůčastnit Jesenického zimního triatlonu. Souhlas přišel hned, protože po absolvování celého Cyklistika: Karlova Studánka – Hvězda – Ovčárna -Barborka - Kurzovní chata

Běh na lyžích: Volná technika, běžecké okruhy Kurzovní chata - 2 kola po 4 km
Běh: Kurzovní chata - vysílač Praděd - Kurzovní chata

olda

Týden před závodem mi dal nabídku Tomáš Pukovec, jestli se nechci zůčastnit Jesenického zimního triatlonu. Souhlas přišel hned, protože po absolvování celého Lysacupu jsem se na závod nemusel nijak připravovat a bral jsem to jako zpestření přípravy.

Start závodu byl naplánován na 13:00 z Karlové Studánky, kde již netrpělivě čekal a posléze startoval Tomáš Pukovec, který měl za úkol vyvézt naši štafetu na bajku na předních místech na hotel Kurzovník, kde  netrpělivě vyčkával Honza Keprt (velká neznámá, protože jsme ho moc neznali). Tomáš Pukovec předával na 4. místě, což nebylo to, s čím jsme počítali (mysleli jsme , že budem držet po kole 1-2 druhé místo ve štafetách), ale nedalo se nic dělat a Honza Keprt vyrazil na dva okruhy (celkem 8 km).

Já jsem už byl rozběhaný a vyčkával na Honzu kdy doveze štafetu. S radostí zjišťujeme s Tomášem, že Honza předjel jednoho borce z  týmu Viessman a tak jsme se posunuli na třetí pozici. Honza přijíždí, hází mi gumu se startovním číslem  a já vybíhávám z  hotelu Kurzovník směr k vysílači. Předbíhám velké množství závodníků, kteří běží celý triatlon. Běží se mi  dobře a u vysílače otáčím a běžím zpátky k hotelu Kurzovník. Běh dolů je takový sprint, ale jsem v pohodě, borec z Viesmanu  běží proti mně teprve k vysílači a to znamená, že mám náskok zhruba 500 metrů. Dobíhávám k hotelu, kde ještě finišuju a je z toho třetí místo celkově a třetí nejlepší čas běžecké části ze všech účastníků.

Čekáme na vyhlášení a jedem domů.

Celkově spokojenost, krásné počasí, dobrej guláš a pěkný holky :-)

 

Olda Kokošek

 Lysacupu jsem se na závod nemusel nijak připravovat a bral jsem to jako zpestření přípravy.

Start závodu byl naplánován na 13:00 z Karlové Studánky, kde již netrpělivě čekal a posléze startoval Tomáš Pukovec, který měl za úkol vyvézt naši štafetu na bajku na předních místech na hotel Kurzovník, kde  netrpělivě vyčkával Honza Keprt (velká neznámá, protože jsme ho moc neznali). Tomáš Pukovec předával na 4. místě, což nebylo to, s čím jsme počítali (mysleli jsme , že budem držet po kole 1-2 druhé místo ve štafetách), ale nedalo se nic dělat a Honza Keprt vyrazil na dva okruhy (celkem 8 km).

Já jsem už byl rozběhaný a vyčkával na Honzu kdy doveze štafetu. S radostí zjišťujeme s Tomášem, že Honza předjel jednoho borce z  týmu Viessman a tak jsme se posunuli na třetí pozici. Honza přijíždí, hází mi gumu se startovním číslem  a já vybíhávám z  hotelu Kurzovník směr k vysílači. Předbíhám velké množství závodníků, kteří běží celý triatlon. Běží se mi  dobře a u vysílače otáčím a běžím zpátky k hotelu Kurzovník. Běh dolů je takový sprint, ale jsem v pohodě, borec z Viesmanu  běží proti mně teprve k vysílači a to znamená, že mám náskok zhruba 500 metrů. Dobíhávám k hotelu, kde ještě finišuju a je z toho třetí místo celkově a třetí nejlepší čas běžecké části ze všech účastníků.

Čekáme na vyhlášení a jedem domů.

Celkově spokojenost, krásné počasí, dobrej guláš a pěkný holky :-)

 

Olda Kokošek

 

Zpět

Kontakt

Renáta Foltysová

+420 725 705 379

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode